Sunday, January 16, 2011

keje oh keje~~

cm2 knangn aku dpt keje kt sogo tu..knangn phit n mnis pon de...
1st day aq msok keje mmg kaw2 gler aq keje smpai skit2 kaki n pinggang...kaki aku time 2 cm nk ptah je rse nyer..nsib baek kak nadia bg aku rehat kalo tak mmg tak leh b'dri agk nyer t..huhuhuhu..


skunk da msok 1 mggu aku keje ngn SEMBONIA handbags n cm2 perit gentir aku da lalui. perangai cstmer yg cerewet, cashier yg b'lagak bgos, bos n supervisor yg poyo n cm2 lg la.  tp nsib baek de insan2 yg phm ngn k'adaan yg aku hdpi skunk. cnth nyer cm adik shiha, adik karol, adik ermy, kak nadia, kak darlina, shufea radzuan, amalina rosli n bdk2 SEMBONIA shoes..nsib baek dowg leh msok 1 pale n leh wat geng, kalo tak mmg jd tggul kayu la aku kt ctu sbb ta de kwn nk cete..


ari nih, 16 JAN 2011..
aku kne maki ngn insan yg b'nme sze mun cuz wat keje lmbt..dye ta phm ke yg aku ta leh wat 2 keje dlm 1 masa..da la cmpak smpah kt aku time aku mula2 msok keje dlu..skit ati tol la ngn amoy 2..WTF!!! ingt aku ta de maruah ke..aku rse cm nk b'enti je td tp pk2 blk pe yg kak darlina ckp de btol nyer gak, leh d trima pkai n logik akal..aku kne kuat kn mnda, tenaga n k'sabaran serta tnjuk kn k'tenangn yg de tuk bkti kn aku leh wat keje ngn lbh baek dan ta nyusah kn owg..


tp..
dlm2 1 mggu tu smpat lg aku, shufea radzuan n amalia rosli amik gmbar kt pkok krismas n kt food court..
smbil2 bce cete nih leh tgk2 gmbar tu ok!! selamat menonton...~~
hehehehe...


No comments:

Post a Comment