Friday, December 10, 2010

kecewa~~

aku btol2 rse sangat kecewa ngn result aku yang baru kuar smalam...perasaan sakit hati dan tidak puas hati pon de gak..sape tak kecewa tgk result exam cmtu..kte da pnat2 b'usaha tp k'putusan nyer cmtu gak..bukan nak salah kn sape2 tp hati ngh sakit ati kn, phm2 je la..huhuhu..

da la aku lom bgtw mak aku lagi..nth cmne la respon dye kn..tkot lak aku..huhuhu...akak aku yang second tu da taw da n dye ok je..ciap bagi semangat lagi tuk wat yang t'baik next semester t..Ya Allah, Kau bagi lah aku semangat dan ketabahan tuk m'hadapi dugaan dan ujian Mu ni Ya Allah..serta Kau berilah aku kekuatan tuk m'beritahu ibu ku tntg keputusan examination yang aku dapat semalam.. ~amin~

nmpk nyer, rezeki tak menyebelahi aku pada thun nie..nk wat cmne kn da nsib..aku pon manusia base hanya pndai merancang tp Allah lah yang tntu kn segala2 nyer..mgkin nie pngajaran yang ptot aku terima ngn redha dan pasrah...huhuhu..

umie...!! wat ever it is, u can do it..don't give up my dear...u can prove it to all people dat u can do it..
GO!! GO!! CHAIYOK!! 

No comments:

Post a Comment