Friday, December 17, 2010

keliru~~

now...
aku keliru ngn dri aku sndri...sfat x confident aku muncul scara tbe2..
aku x pasti sma ada kasih syang dan cinta yang aku terima dr yg t'syg btol2 milik aku pnyer...
x pasti sma skali..huhuhu

aku da try my bez tuk m'ucap kn kata2 syg n cinta..tp rse nyer usaha aku hanya sia2 je...dan aku sgt kcewa sbb dlu time mule2 kapel bkn men lg pndai m'ucap kn kata2 syg tp skunk suma tu da xde..belaian yg aku dpt dlu da ilang ngn serta-merta....mgkin salah aku gak nyer..dlu dye slalu b'syg2 ngn aku tp aku x pndai nk m'blas nyer ngn kata2 syg...sbb aku bkn jenis yg cmtu..huhuhu..

now...
ble aku da try nk wat cmtu tp dye lak yg x m'bls nyer...myb ni lah balasan yg aku dpt pe yg aku da wat kt dye dlu...sdih nyer ati ku...thn nih je da bpe kali aku ngis kenang kn bnda nih..cm2 aku rse..perit, sedih, kcewa, patah ati n cm2 lg..hnya mmber2 t'dkt je yg taw btapa perit nyer yg aku rse nih...



tp...
aku akn cuba tuk pertahan kn relationship kteowg...selagi bleh...
kalo d takdir kn Allah dye mintak putus ngn aku, aku trime ngn redha n pasrah...n aku harap dye dpt jmpe girlfriend yg lbh baek dr aku n sgt2 b'harap hubungan aku n dye baek2 je cm bez frenz walaupon aku n dye da putus...

tp skunk...
aku akn cuba fahami dye lg n bg support kt dye dan aku akn berusaha kekal kn relationship kteowg...cuz aku syg sgt2 kt dye...walaupon mse mule2 kapel aku x pasti aku syunk ke x tp skunk aku pasti sgt2...huhuhu..

DINDA syunk KANDA taw..~~ 

No comments:

Post a Comment